byKhadra

Hudvård, skönhet, parfymer - livets guldkorn!

Intensive Cravings - Utförsäljning av fantastiska smycken!

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar en ny veckan med studier och jobb och även om man inte alltid är på topphumör på mornarna kan en accessoar som ett eller flera smycken höja peppen inför den stundande dagen.
 
Innan jag kommer in på lagerrensningen ska jag gå igenom lite bakgrund. För mig är mina ringar ytterst viktiga innan jag lämnar hemmet, har jag inte på mig minst 5 ringar känner jag att något saknas :P så när jag upptäckte nätbutiken/märket Intensive Cravings för ett och ett halvt år sedan blev jag mycket glad av flera anledningar. Jag och en god vän till mig hade letat efter midiringar (ni vet såna ringar som har på den övre delen av fingret) en längre tid innan jag till slut hittade flera olika varianter av dem på Intensive Cravings. Lyckan blev total när jag insåg att de hade ett mycket överkomligt pris - tror att jag köpte 6 st för 25-30 kr, vilket ju är ett mkt bättre pris än i majoriteten av andra smyckesbutiker och det bästa är att de inte ändrar färg som alla andra bijouterier har en tendens att göra. Jag använder mina silverringar dagligen och har gjort det i över ett års tid och de ser lika bra ut nu som när jag köpte dem Som om det inte var tillräckligt får man en liten lapp skriven av ägaren och tillverkaren av smyckena, Madeleine Petersson, med i paketet. Servicen är alltså utöver det vanliga!
 
Nu till själva utförsäljningen. Intensive Cravings kommer att göra en del förändringar i sortimentet senare i höst och har därför lagerrensning av de nuvarande smyckena, vilket ju betyder att man kan få mycket bra priser på  smycken som redan innan hade bra priser. Vi snackar 5 kr för örhängena nedanför och 25 kr för halsbandet (som har en 75 cm lång kedja).
 
 
 
 
 
Ta er en titt runt Intensive Cravings och se om ni hittar något som passar er (vilken man nästan alltid garanterat gör) :)
 
Ha det gott!
 
Kommentera inlägget här:

Rekommenderad av Sveriges största bloggerskor!