byKhadra

Hudvård, skönhet, parfymer - livets guldkorn!

Glossybox!

Kategori: Allmänt

Glossybox kan inte många ha missat - men om du råkar vara en av de som inte riktigt har kolla på Glossbox så kan jag meddela att det är en prenumerationstjänst med smink. Varje månad får man en snyggt paketerad låda med fem skönhets/livsstilsprodukter för 139 kr/månad. Jag tycker själv att det verkar vara en väldigt smart idé i allmänhet men i synnerhet för de som vill testa men inte vet exakt vilka produkter de vill ha eller för de som vill ha lite omväxling i sin egen sminkarsenal :P Klicka på länken nedanför om du vill veta mer eller kanske testa en månad (man kan avsluta prenumerationen närsomhelst).

http://blogfame.se/81/26585/glossybox

KOMMENTARER:

  • Elin Bergman säger:
    2014-09-16 | 21:40:34
    Bloggadress: http://bergmanelins.blogg.se

    Det är som att ha en mina julafton en gång i månaden! Man blir glad och det är alltid så roligt att öppna boxarna! Åhhh jag bara älskar dem! :) hihi

    Svar: Sånt är ju alltid kul - instant mood uplifter! :)
    bykhadra.blogg.se

  • Emma Hå - mode | vetenskap | studentliv säger:
    2014-09-16 | 22:09:03
    Bloggadress: http://emmahas.se

    Jag har faktiskt funderat på att prova, men har inte riktigt haft råd hittills... lägger alla pengarna på nagellack ;)

    //Emma Hå

    Svar: Haha, jo jag känner definitivt igen mig - jag blir så exalterad över nya hudvårdsprodukter hela tiden att jag nästan inte har tid/råd att tänka på vad Glossybox har för sig :P
    bykhadra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Rekommenderad av Sveriges största bloggerskor!